fredag 27 juli 2007

TORSDAG OCH TING

Jag somna igår när jag läste min bok, med lampan och allt. DEJA VU FAN.

Jobb idag. Läste en del kamasutra på välmående avdelningen. En besvikelse, helt klart. Jag läste också om att fritidsledarna i Rinkeby var pist off för de inte kunde få ungdommarna sluta tugga CAT.
Jag lider med er fritidsledare!

Sen tvätta jag lite stuff och plocka upp lite shit.
Björndalen sen för lite chilla med lil'jon och o-dawg totauzen.
Nu är jag back at mormors place och tjötar svengelska och prylar.

Imorrn var det tänkt att vi skulle fixa en highschool fest ute på (typ) landet: Tratt, plastmuggar, punkrock och hela paketet. Får se hur det går att värva bra pers när alla befinner sig på kusten (WESTCOAST) för tillfället.

Nu ska jag varva ner med lite tetris och sedan somna, samtidigt som jag läser, igen.

4080 minuter arbetstid kvar på jobbet
(ca) 624 timmar kvar på sommarlovet
(ca) 696 timmar kvar till löning
(ca) 240 dagar kvar till 18
och
en "jag hoppas du aldrig fanns" önskan...

1 kommentar:

words for food. sa...

AIN'T GOT NO ALCOHOL! BRRRRRRRING THE MOONSHINE!
serisöt. houston, vi har problem. ALKOHOL! var är all ALKOHOL?!?!??!