lördag 28 juli 2007

02.05 LÖRDAG FAN

Hemma nu, i mitt riktigt hem, inte för att något någonsin varit mitt riktiga hem och på tankte att jag flyttade hit nyss och ska snart flytta, så kallar vi det bara hemma.

Hemma nu. I ett hem.
Chillar med Martin och han sover antagligen här eftersom he's got a long way home!
Jobb idag också - sjukt ineffektiv asså, typ läst 5 timmar i släktforskningsrummet av totalt 8. Är så sjukt fäst vid min bok alltså läs skiten = Douglas Coupland - Girlfriend in a coma

Mötte sedan upp martin på stan runt 7 tiden och vi drog, efter ett mål mat, hem till Oscar (Oscar och O-dawg totauzen är kanske samma personer). Där chillade vi tillsammans med 6 personas till liksom. Spela poker, drack några white russians, kolla tv, sjöng med till Prince och kolla Saturday night fever(!). Festen blev inte av pågrund av utebliven alkohol men vi hoppas få vårt highschool-party imorgon och då kanske vi till och med har tillgång till pool. Då blir det allt som sagt igår + pool fan.

Fan, jag har inte kommit in i det känslomässiga stadiet i min blogg än då jag kan skriva om alla teorier om livet jag har etc etc (kul huh?). Det krävs liksom trygghet, måste lära känna han först innan jag delar med mig.

TIDSUPPDATERINGARNA HAR OCKSÅ LEDIGT NÄR DET ÄR HELG.
DE BORDE KOMMA TILLBAKA PÅ MÅNDAG.
och
lite sol tack?!

Inga kommentarer: