måndag 30 juli 2007

MÅN-DAG

Jag är fett med trött asså.
Jobbat och för en gångs skull varit jävligt effektiv. Helt okej för tiden går bra mycket fortare.
Men som sagt.
Jag är fett med trött asså.

Gått till lite i affärer med Majsan idag med. Och igår såg jag och hon + Oscar, Linas kvällsbok. Så jävla dålig, snacka om att ge fel bild av tonåringar och till råga på allt så spyr hon på typ en 1/3 vinare. Shit azz!
Men sjukt snyggt filmad!
Kameraman skillz jag gillar.

Förresten börjar Caliroots bli dumma i huvudet. Sket i att skicka med två t-shirtar på vår order så nu får jag bara kepsen och den lär ju kosta en del med alla jävla frakt nu.
Jag är sur på er Caliroots.
En stund.

Imorgon ska jag ta tag lite mer i mitt liv. Träffa Sofia för första gången på för länge.
WOHO!

Fan.
Jag är fett med trött asså.
Klockan är 20.40.
Godnatt.

52 Arbetstimmar kvar
23 Sommarlovsdagar kvar
26 Fattiga dagar kvar
Alldeles för många omyndiga dagar kvar
och först nu
en ganska glad kille

Inga kommentarer: