måndag 23 juli 2007

JAG KOMMER ATT DÖ FÖR NÅGON/NÅGOT

Det här är en nystart för min blogg.
Ett år äldre.
Ett år farligare lix.

Mitt namn är Pontus och genomlider just nu ett väldigt understimulerande sommarjobb på Trollhättans stadsbibliotek. Jag genomlider också en dag som är förjävla hemsk eftersom party på söndagar inklusive efterfest ända fram till jobbet börjar inte brukar resultera i något gott. På jobbet har jag idag tillbringat mest tid över toaholken och att ta powernaps i släktforskningsrummet (Ett bra place folk aldrig besöker).

Jag har inga framtidplaner för mitt liv just nu och det är medvetet. Nya pontus är spontan och planerar inte längre stora äventyr som vilken väg han ska gå till stan. Nya Pontus upplever också en del "härliga" kärleksintriger...

Men det super han bort.

Nu är klockan typ kvart över fem och jag säger godnatt.

Inga kommentarer: