söndag 29 juli 2007

DAILY BLOGGING

Alltså. Det finns saker man vill glömma men inte glömmer. Det finns saker som inte vill glömma men glömmer. Sen finns det saker man vill glömma men undermedvetet inte vill.
Jag hatar det sistnämda.
Sjukt mycket.
Förbjud det.

Händelser från dagen (snabbversion):
Vakna
Läsa
Laga mat av det man hittar
Äta med Martin
Åka till stan
Äta glass
Gå till mormor (En dag ska jag berätta om världens bästa mormor)
Fika
Läsa
Göra ingenting
Träffa viktor och David
Kolla bio: Simpsons the movie
Promenera
Blogga
Tänka alldeles för mycket

Läste ut senaste boken idag, sjukt deprimerande bok alltså, eller glad också. Jag tror den har fått mig att planera om hela min framtid, omedvetet. Ska börja på en ny snart... Så det så.
Läs allt med Douglas Coupland förresten, min blivande make.

Nu öppnar jag mig. Lite.
Kolla.

Jag har en konstig uppfattning av mig själv. Att jag är speciell på något sätt och att jag på något sätt kommer förändra vår värld. Undermedvetet är jag säkert också en stor mediahora.
Saken är den.
Bli inte förvånade om ni får se mig på tv om 10 år.
Bli inte förvånade om ni inte får se mig på tv om 10 år.
För jag lider nämligen av ganska kassa arvsanlag.

Världen gick förresten under den 28:e december 1997.
Något övernaturligt gav oss en ny chans.
Och nu sitter vi här.
Fan.

NY BOK NU!

Inga kommentarer: