tisdag 7 augusti 2007

TISDAG

Första gången jag tar kontakt med en dator sedan lördags och detta pågrund av ett fint väder och då påverkas bloggandet likt allt annat: Humör, Känslor, Hudfärg, Hårfärg, Lukt, you name it lix.

Förövrigt har jag ett grymt jobb den här veckan.
Jag får drygt 360 kr om dagen för att fixa ett tidningsrum, vilket tar ungefär 1 timmen, och för att läsa större delen av arbetsdagens 3 kvarstående timmar.
Det är chill.
Jag borde söka upp lite arbetsmoral också.
Går det hitta på google?

Jag är aspepp att bara ta tåget till göteborg och sätta mig på något grönt men vem fan ska jag få med mig dit. Jag får konstiga blickar när jag föreslår sådant.
-Vadå? Ska vi handla? Jag har inga pengar.
-Nej, jag tänkte att vi skulle... äum... sitta någonstans.
-Okej?

Aja nu ska jag ut och kolla läget med staden och så. Det kanske till och med blir lite göteborg.
Vem vet?

Inga kommentarer: