fredag 10 augusti 2007

FRE-DAAWG

Jobbet är slut.
Alltså.
Jobbet är slut.

Värt.

Kom hem nyss och är mest trött efter min 5 timmar långa nattsömn. Det känns däremot sjukt gött att slutat jobbet och få en dryg veckas sommarlov nu.

Runt 11.30 idag så gick jag till min "chef" (Typ min arbetsledare. Chefen är på semester) och skulle lämna tillbaka mina nycklar varav hon säger att jag ska ha kvar dem till jag slutar för att hon vill prata med mig. Eftersom jag ansåg mig själv jävligt oeffektiv så trodde jag att jag skulle få en rejäl skopa skit över mig.
Prylen är ju bara den att när vi möttes på hennes rum klockan 12.00 så fick jag jättebra omdömen och ett presentkort på 200kr på trestad musik.
SÖPRAJS lix.

Snart blir det dags att utvärdera sommaren också och en sak som jag kan säga i förhand är att det känns som jag blivit vuxen nu. Inte vuxenvuxenjätteduktig utan vuxenduskajobbalivetärenformigtvuxen.
En besvikelse helt klart.
Jag borde gå och handla det största legot jag hittar och bromsa.
Tvärbroms asså.
Men prylen är ju den att det måste hända någon gång.
Men prylen är ju den att det lockar mig.
Det är ungefär som:
Att bli full på första gången
Snatta godis i 10 års åldern.
Döda sin oskuld.
Synda
synda
synda...


En sista grej.
Fick lönebeskedet för Augusti idag av någon konstigt anledning.
10057 svenska jävla kronor.
Väääärt.

Inga kommentarer: