onsdag 8 augusti 2007

ONSDAG

Har fixat med svensk tid nu.
vääärt.

Är sjukt trött och kom precis hem från jobbet. Är sjukt äcklig och klibbig pågrund av jag vaknade så sent att jag endast hann ta på mig kläder imorses. Jag är en sån där människa som kräver total renlighet från människorna i min omgivning men inte platserna. Under vissa perioder så duschar jag 2, till och med 3, gånger om dagen.
Då är risken för torr hud ganska stor.

På jobbet idag fick jag stämpla 50 böcker med en riktigt usel stämpel.
Det skulle inte förvåna mig om mitt båtben är av på 3 ställen.

Nu ska jag väl duscha och surfa in på posten.se och kolla vart fan mina kepsar jag har beställt befinner sig.
Statligt behöver inte betyda snabbt.

Tja då!

Förresten är det ca 13 dagar och 22 timmar kvar tills skolan börjar.
Jag borde hitta på något bra.

Inga kommentarer: