fredag 31 augusti 2007

FREDAG

Och så blev det fredag.
Jag är skittrött och har skittråkigt. Understimulans på hög nivå.
På söndag åker jag till London. Det ska bli kul att trösthandla och gå på musikal mm. och det var trots allt ett tag sedan jag var där sist.
Det ska bli kul.
Som sagt.

Imorgon ska jag fan klippa mig själv med Maja som assistent.
Angående mitt hår har jag och håret ingen bra relation. Allt är bra på alla sätt och vis förutom att det växer ca 5cm i månaden, inte bara på längden, och frisörbesöken är allt för många.
Efter en månad ser jag ut som en svamp.
Lovar.

Jag är så trött att ögonen inte vill hålla sig uppe och klockan är 20.00. Jag måste plugga också.
Orkar inte.
Okej?

Jag är har en grym skrivkramp.
Deeeeen slääääpper iiinte.

Tar en titt förbi innan jag åker till london.
Bra säger du.
Hejdå säger jag.

Inga kommentarer: