torsdag 6 september 2007

TORSDAG

Hemma från London. Fet musikal (mamma mia), Feta turistprylar (Madame tou-vet inte hur det stavas, naturhistoriska muséet och nationell gallery of art) och fet shopping va.
Köpte:
En Casio nörd-digitalursklocka
Ett par feta höga Adidas original sneakers
En tischa
Och en fett värd oversize kofta
Och en skiva.

Annars är allt som vanligt.
Inte för roligt, inte för tråkigt.
Lagom.
Laaaagom.

Förresten är det grymt kul att spela gitarr.
Var nere i en djup svacka men nu är jag fan på hugget.
Skolan fixar liksom motivationen.
För er som inte visste går jag Estet-musik eller Samhäll-musik som jag vill kalla det pågrund av alla valbara kurser och utökningar jag gjort typ.
Gillar inte programmet.
Gillar inte klassen.
Vill skicka en legosoldat på min gamla SYO,
Men orka byta program.
Orka börja om i 1:an.
Annars är allt som vanligt.
Inte för roligt, inte för tråkigt.
Lagom.
Laaaagom.

Inga kommentarer: